30 Mart 2012 Cuma

Çaylak Blog Yazarı

1 postu yazıdıktan sonra 10 kere silip baştan yazandır,benimdir:( Okudukça heveslendim heveslendikçe yeni bloglar keşfetmeye başladım ve sonunda benim neyim eksik bende yazayım dedim .Dedim demesine ama  bana bi haller geldi; yazmaya başlarken bi kasıldım bi ellerim terlemeye başladı. Amaa tanıyı koydum bu bir ''kompozisyon sendromu'' :( Sanırım bunun için ortaokul ve lise yıllarıma inmek lazım..Hani şu konusunu seçme lüksümüz olmayan giriş gelişme sonuç bik bik bik kuralları olan ve muhakkak sınavlarda 8.soru olarak karşımıza çıkan baş belası .. Yok yani 40 dk da diğer soruları cevapla birde kurallar çercevesinde kompozisyon yaz olacak iş mii..Nasıl sinir olmuşsam o zamanlar bu zoraki kompozisyon yazma işine yıllar sonra  bir işe giriştim peşimi bırakmıyor..Şimdi bile iç ses giriş ok gelişme ok hadi sonuca gel diyor ve ben o iç sesi dinlemek istemiyorumm.Acilen şu sendromu bilinçaltımdan yok edip blogumla kaynaşmam lazım:)
Burda tek kural özgür ben ( tipik yay kadını :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder