13 Haziran 2012 Çarşamba

Ben bu aralar..

*Kapının önünden geçen zerzevatçıdan aldığım miss gibi tarla domatesinin tadını çıkarıyorum Allahım kokla kokla bi hal oldum yemeden önce :)



*Kocacıma değişik yemekler yapma peşindeyim yemek kültürümüzde bulunmayan içli köfteyle işe başladım ilk deneme için hiçte fena sayılmaz hani:)

*Mayıs ayı girdiğinden beri haftasonları düğünlerden başımızı kaldıramıyoruz desem yeridir..  Geçen sene ayağımızı mı sürüdük ne yaptık yada ben duvağımı sürüye sürüye gelin oldum diye diye bütün eş dost arkadaş  düğün dernek işine girmiş her haftasonumuz dolu :( gündüz düğünleri ise hiç çekilmiyor geçen hafta baygınlık geçiriyordum düğünde :(
*4 haziran evlilik yıldönümümüzdü güzel bir akşam yemeğini ve tamtur alyansı kaptımmm :)

*Bu aralar doğal cilt bakımına takmış durumdayım ne bulsam yüzümde ama inançlıyım limon genişleyen gözenekleri küçültücek:)

* Yanlış şampuan seçiminden dolayı matlaşan saçlarımı Elseve Arı sütü kurtardıı kokla kokla bayılıyorum saçlarımaaa

*Ve en önemlisi yıllık iznime taaam 8 gün kaldı şafak.8 dedim :):)

2 yorum:

  1. benm adamda içli köfteyi çok sever canm ya tarifini paylaş bi ara;)

    YanıtlaSil
  2. tamam canım şekil verirken nasıl cebelleştiğimi anlatırım :) ama lezzet on numara :)

    YanıtlaSil