31 Mart 2012 Cumartesi

Goblen işleme

1 ay önce falan halamın kızı işlediği gobleni bitirmiş çerçeveletmiş ve salonunun duvarına asmış.
Aman Allahım o nasıl bir güzelliktir  el işi göz nuru derler ya o tablo  bu  lafın gediğine konmuş halii ..Verilen emeğe o kadar değmiş ki resmen tablo su gibi akıyor. Hoşuma gitti yaa hemen araştırmalar başlasın ipi nasıl -işlenicek kumaş nasıl falan filan derken ben bu işten baya korktum, dümdüz bi kumas etamin gibi değil ama etaminin 10 kat daha sık deliklisi gözükmüyor bile sonraa 30 40 tane ip her deliği farklı renkle işliyosun.Bir rengi her tonundan ip kullanınca tablo su gibi akar tabiii.. Tabloya bakıyorum hevesleniyorum ama düşündükçe vazgeçiyorum ben o tabloyu kaç senede bitiririm kimbilir hadı kaç seneyi geçtim bitirebilirmiyim :S
Bir hevesle başlayıp kenara atıcamı biliyorum -ki ben hem iş hem ev yemekti çamaşırdı ütüydü camı çerçevesi off herşeye yettim de bi el işim kusur kalmış gibi bi de bu işe girişicemm. Ama şöyle mor koltuklarıma morlu beyazlıı güzel bir tablo işlesem sonra onu salonumun duvarına assam soranlara da ben yaptım akşamları pıt pıt onu işledim ayhh heryere yeterim ben hızlı hatunum vesselam naraları atsam hiç fena olmaz hanii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder