20 Haziran 2012 Çarşamba

Nerden nereye..

Yaklaşık 2 hafta önce iş çıkışı anneme gittim.Servisi beklerken bekar arkadaşlarda bana takılıyor hadi bebek yok mu serviste bebek sesi çıksın falan diye;ben de topu benden 2 hafta önce evlenen ama o an yanımızda olmayan M.ye attım:) o benden iki hafta önce evlendi öncelik onda falan derken M.geldi biraz ona takıldık bak bebek önceliği sende diye falan ..
Dün akşam yine anne günüm (çarşamba günleri) olması sebebiyle diğer servise bindim yanıma M.oturdu ve aramızda geçen konuşma:)
M.- off karnım ağrıyo
ben-(regli olduğunu düşünerek) aman bu havalarda da hiç çekilmiyor
M.- Yok öyle değill hem bir süre olucağını da düşünmüyorum
ben- nasıl yaniiii
M-yaniii işte
ben- (karnını göstererek ) yoksaaaa
M- ewtt öyle
Ben şok oldum gerçi o da hala şokta :) Az çok konuşurduk o konuları şu anda bebek düşüncesi olmadığını biliyordum zaten o da söyledi sürpriz olduğunu:)'' hatta hangi gün ögrendim biliyomusun hani sizin bana takıldğınız gün vardı ya 2 hafta önce o gün öğrendim'' dedi . O gün ögrendiğini duyunca ben daha da şaşırdım o gün bilmeden de olsa bebek muhabbeti yapmışız demekki:)
Aslında biz M.ile 2 hafta arayla evlendiğimiz için evlenmeden önce servis muhabbetlerimiz hep aynıydı bir ara askerlik, bir ara söz ,nişan, kına , ev ,gelinlik düğün bıkmadan usanmadan konuşurduk o öyle olucak bu böyle olucak diye.. Dün akşam ilk defa yol boyunca bebiş muhabbeti yaptık yarım saatlik yolda konuşa konuşa bebişi büyüttük bile:) Aslında çok tuhaf geldi bir zamanlar neler konuşuyorduk şimdi aramıza minicik bir can katıldı yeni konumuz bebiş, doğana kadar annesindeki değişimleri gözlemleyip gelişini beklicez.Sevgili arkadaşım M.senin adına çok çok mutlu oldum bebişin hayırlı uğurlu olsun sağlıklı sıhhatli bir şekilde dünyaya gelsin inşallah belki hazır değildin şimdilik ama o doğana kadar seni hazır hale getirecektir,zaten üzerine bir masumluk gelmiş cadılığını biraz bastırmış:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder