24 Nisan 2012 Salı

Biri eğitim mi dedi:)

Bütün iş yoğunluğunun stresin içinde bir de evle debelenirken gelen 1 haftalık Samsun eğitimi nasıl ilaç gibi geldii..Daha gitmeden büyük bir heyecan yaşadım bir de eşim benimle gelmek için bir haftalık yıllık izne ayrılınca değmeyin keyfime..Giderken ve gelirken havaalanındaki iş yavaşlatma eyleminden kaynaklanan rötarları saymazsak güzel bir hafta geçirdik diyebiliriz.Ben Karadenizin o bol yeşillik dağ tepe halini beklerken biraz daha farklı bir şehirle karşılaştım amaaaa sahiline bayıldım  hele o Kurtuluş yolunun sonundaki Atatürk ve arkadaşlarının Samsun'a gelişini simgeleyen heykeller harikaaa..Gezdik gezdik gecenin bir körü otele girdik sabahın erkenden  eğitime gittik ama tüm uykusuzluğumuza değdii Bafrada yediğimiz o tereyağlı sıcacık pidee hala gözümün önündeee:):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder